Często piszemy tu o billboardach – nic w tym dziwnego, w końcu nośniki reklamowe out-of-home to nasza specjalność od 10 lat! Natomiast jak powszechnie wiadomo branża reklama z dnia na dzień rozwija się coraz bardziej. Dlatego warto rozszerzać swoje działania reklamowe – może to moment by pomyśleć o połączeniu reklam w przestrzeni miejskiej z tymi w przestrzeni online! W tym wpisie również opowiemy o billboardach, ale w nieco innej formie! Co mamy na myśli? Reklamę na kanale YouTube – takie trochę billboardy w formie online 😉 Sprawdź ile kosztuje reklama na YouTube.
YouTube ma ogromną moc – w samej Polsce z tego portalu korzysta ponad 90% internautów. Coraz częściej mówi się też, że reklama na YouTube jest skuteczniejsza niż ta wyświetlana w telewizji – a nie musimy chyba wspominać, że jest znacznie tańsza 😉 Co niezwykle ważne w tym rodzaju reklamy to fakt, że samodzielnie decyduje się jakiej wysokości budżet chce się przeznaczyć na reklamę, a praktycznie z każdym można osiągnąć niezły efekt. Dodatkowo YouTube oferuje ogrom możliwych form reklamy – jest ich tak dużo, że na ten temat powstał osobny wpis. Sprawdź, która reklama będzie najbardziej odpowiadać potrzebom Twojej marki.
Dla wielu specjalistów reklama na YouTube jest najlepszą formą internetowej reklamy, która wpływa na rozpoznawalność marki.
Wspomnieliśmy, że ponad 90% polskich internautów korzysta z YouTube, a czy wiesz ile to osób? Już pędzimy z odpowiedzią! Około 27 milionów Polaków korzysta z dobrodziejstw jakie daje YouTube – i do tylu właśnie osób możesz dotrzeć ze swoją reklamą. Niesamowite, prawda? YouTube to idealne miejsce, by dotrzeć do młodych ludzi w grupie wiekowej 18 – 34, którzy najchętniej spędzają swój czas, korzystając właśnie z tego portalu.
Tworząc reklamę na YouTube możesz:
To niezwykle cenne informacje, które pomagają dopracować przekaz promocyjny i sprawdzić zwrot z inwestycji w marketing.
YouTube oferuje trzy główne modele rozliczeń. W zależności o formatu reklamy i celu YouTube umożliwia dostosowanie modelu do potrzeb reklamodawcy. Dlatego więc przy konkretnych typach płatnej promocji możliwe jest stosowanie wybranego schematu.
Wyświetlenia – liczba wyświetleń pokazuje, ile osób zobaczyło Twoją reklamę. W tym przypadku, warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną daną – częstotliwość. Mówi ona o tym, ile razy reklama została wyświetlona jednemu użytkownikowi w określonym czasie.
Obejrzenia – różnią się od wyświetleń tym, że są liczone tylko wtedy, gdy ktoś obejrzy minimum 30 sekund Twojej reklamy lub w nią kliknie. W przypadku TrueView są one uwzględniane w publicznym liczniku obejrzeń YouTube (ale film musi przekraczać 11 sekund).
Na podstawie tych danych, możesz założyć, że za 12 złotych możesz wyświetlić swoją reklamę nawet 1000 razy na YouTube lub Display. 10 000 wyświetleń to raptem 120 zł. Za 1 złotówkę, możesz mieć pewność, że ktoś obejrzy Twoją reklamę. Oczywiście są to dane szacunkowe, a ostateczny koszt jest mocno zależny od grupy docelowej oraz ustawień reklamy, chcemy jednak zwrócić uwagę, że wbrew temu, co wiele użytkowników myśli – reklama na YouTube nie należy do tych, które mocno nadszarpną Twój budżet!
Jeśli chcesz zareklamować się na YouTube i wesprzeć się umiejętnościami i doświadczeniem ludzi z branży, daj znać! Chętnie stworzymy z Tobą kampanię idealną! A naszą ofertę otrzymasz już w kilka minut, sprawdź!
Zobacz też jaka jest cena reklam w Internecie tutaj: https://www.znajdzreklame.pl/baza-wiedzy/ceny-billboardow
Jako firma specjalizująca się w obu formach reklam – outdoorowej i online – mamy możliwość przygotować dla Ciebie spójną kampanię reklamową łączącą te dwa światy. A wiemy z doświadczenia, że takie rozwiązanie jest niezwykle skuteczne! Chętnie pomożemy Ci w Twojej kampanii!
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.