Święta są tuż, tuż – a ty wciąż nie masz gotowego planu na przedświąteczną promocję Twojego sklepu? Nic nie szkodzi – zacznij działać teraz, a nie przegapisz najlepszej okazji na promocję! Właśnie w tym okresie następuje dynamiczny wzrost sprzedaży! Według danych Payu wśród ich Klientów obroty w Black Friday 2021 wzrosły wówczas średnio o 160% w porównaniu do innych listopadowych dni tego roku! Black Friday, a co za tym idzie zarówno Black Week oraz Cyber Monday to czas na pokazanie się Twojej marki wśród zainteresowanych i chętnych do zakupów Klientów!
Najważniejsze w skutecznej przedświątecznej kampanii jest skrupulatne i szczegółowe przygotowanie planu! Planu, który potrzebuje czasu do wdrożenia. Dlatego najlepszy czas na rozpoczęcie Twoich działań już trwa! Nie przegap okazji i przygotuj się na najgorętszy okres zakupowy!
Przeprowadzasz kampanie świąteczne co roku, a może poprzedni był Twoim pierwszym razem? Jeśli tak – to świetnie! Wyniki z poprzedniej kampanii są wartościowym źródłem informacji o Twoich odbiorcach oraz o tym co działa, a co nie! Przenalizuj budżet, lokalizacje reklamy, jej częstotliwość, odbiorców i wszystkie parametry, które zostały zastosowane w reklamie. Dowiedz się więcej o Twoich odbiorcach!
Analizując wyniki, zagłęb się w potrzeby i zachowania Twojej grupy docelowej – poszukaj zmian, trendów – czy coś zmieniło się w ich zachowaniu? Czy jakaś promocja zainteresowała ich bardziej niż inna? Czy byli bardziej skłonni do zakupu przez telefon, czy komputer? Poznaj Twoich Klientów i stwórz reklamę zgodną z ich preferencjami!
Odpowiednia promocja to nie wszystko – stwórz okazję, która przyciągnie nowych Klientów do Twojego sklepu. Bo właśnie o to chodzi w Black Friday – o zniżki i rabaty! Stwórz specjalne rabaty, kody rabatowe lub obniżaj cenę w przypadku kupowaniu określonych zestawów – pokaż Twoim Klientom, że warto przyjść właśnie do Twojego sklepu!
Personalizacja treści dla Twojej grupy docelowej to podstawa! Klienci doceniają reklamy, które idealnie trafiają w ich potrzeby i zainteresowania! Zapewnij im doświadczenia dopasowane do ich indywidualnych potrzeb!
Grudzień to także najbardziej gorący okres dla reklamy outdoorowej! Wolne miejsca na nośnikach znikają bardzo szybko – każda firma chce być obecna w ten wyjątkowy czas w każdej przestrzeni reklamowej. Reklamy zewnętrzne trafiają do szerszego grona odbiorców, którzy w szale zakupowym chętnie pochłaniają przekazy i są bardziej otwarci na reklamy. Reklama OOH w okresie przedświątecznym trafia do odbiorców, którzy są już w trakcie zakupów lub już je planują! Zainspiruj swoich potencjalnych Klientów do kupna Twoich produktów lub skorzystania z usług Twojej firmy! Niezwykle istotne jest także to, aby działania kampanii outdoorowej zaplanować z dużym wyprzedzeniem, tak, aby w pełni wykorzystać tę kluczową datę dla Twojej sprzedaży! Terminy grudniowe cieszą się bardzo dużym powodzeniem – nie przegap okazji! Zaplanuj swój przyszłoroczny budżet już dziś!
Chcesz zdążyć dotrzeć ze swoją ofertą do Twoich Klientów na Black Week? Celujesz w to, żeby Twoja reklama skutecznie zachęciła Klientów do zakupów w Twoim sklepie? Chcesz pokazać się ze swoją reklamą na największych portalach społecznościowych – Facebooku, LinkedInie, czy Instagramie, a może chcesz znajdować się w wynikach wyszukiwania Twoich Klientów na Google lub Bingu? Nie ma sprawy!
W ZnajdźReklamę.pl kompleksowo zajmiemy się Twoją kampanią w digitalu i offline! Reklamuj się dokładnie tam, gdzie znajdują się Twoi nowi klienci! Optymalizowanie lokalizacji pozwala precyzyjnie docierać do osób o profilu zgodnym z Twoją grupą docelową. Ponadto, dzięki reklamie w Internecie dostarczymy Ci dokładne dane na temat Twoich potencjalnych klientów. W każdym, otrzymanym od nas raporcie, zobaczysz liczbę osób przekierowanych na Twoją stronę. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.
Pasjonatka kreatywnej strony marketingu, grafiki oraz malarstwa. W ZnajdźReklamę.pl rozwija swoje skrzydła w mediach społecznościowych i na blogu - jest duszą artysty, która ma głowę pełną pomysłów i nie boi się z nich korzystać. Fanka kreatywnego rozwijania własnych kompetencji i wychodzenia z utartych schematów.
Zobacz wszystkie wpisy autora