Konto reklamowe składa się z 3 elementów:
LinkedIn z roku na rok coraz bardziej zyskuje popularność wśród polskich firm! Czemu? Bo LinkedIn to platforma jedyna w swoim rodzaju! Gdy Facebook, Instagram i TikTok to strony bardziej rozrywkowe, luźne i skierowane na prywatne życie użytkowników – LinkedIn to platforma o charakterze biznesowym. Jest to serwis dla firm, prezesów, menadżerów, pracowników oraz kandydatów! I niedawno – bo na początku 2022 roku osiągnął liczbę 4,60 mln użytkowników! Nigdzie nie znajdziesz tylu wartościowych konwersji i potencjalnych Klientów! Sektor B2B to Twoja bajka? Wejdź na LinkedIn ze swoim przekazem i pokaż swoją firmę! Twoja reklama na LinkedIn krok po kroku – sprawdź, jak stworzyć swoją własną kampanię!
Najważniejsze – aby założyć stronę firmy, musisz posiadać swoje własne konto prywatne na platformie. Po powiązaniu Twojego osobistego konta z profilem firmowym – możesz już skonfigurować swoje konto w Menedżerze kampanii! Menedżer kampanii to świetne narzędzie, w którym możesz tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe na platformie LinkedIn!
Konto reklamowe składa się z 3 elementów:
Jak już skonfigurujesz swoje konto – czas na kampanię! Kliknij opcję Stwórz kampanię – a potem wybierz swój preferowany cel! W systemie LinkedIn występują 3 poziomy lejka marketingowego: Świadomość marki, rozważanie i konwersje!
Który cel chcesz osiągnąć?
Dobierz swój cel kampanii do odpowiedniej grupy odbiorców! Wiesz już do kogo chcesz kierować swój przekaz? Świetnie! Wybierz odpowiednią lokalizacje, język odbiorców, na LinkedIn możesz targetować także bardziej precyzyjnie poprzez wybranie firm, danych demograficznych, wykształcenia, doświadczenia, zainteresowania i cech! Wybieraj cechy, które posiada Twoja grupa docelowa lub wykluczaj tych, których nie ma!
Następny krok – format reklamy! Format najczęściej uzależniony jest od wcześniej wybranego celu – zatem zobacz, jakie możliwości posiada Linkedin! Przeczytaj nasz wpis o formatach reklam na LinkedIn tutaj: LinkedIn Ads w pigułce.
Gdzie chcesz, żeby Twoja reklama się wyświetlała? LinkedIn umożliwia reklamy zarówno wśród użytkowników LinkedIna, jak i dla osób korzystających z witryn partnerów. Wybieraj!
Jaki budżet masz przygotowany na swoją kampanię? Wpisz w systemie LinkedIn swoje zakładany budżet (dzienny lub całkowity) i podaj harmonogram kampanii – wskaż, kiedy kampania ma się rozpocząć i zakończyć!
Dochodzimy do jednego z najbardziej kreatywnych etapów tworzenia kampanii! Puść wodze swojej fantazji i stwórz przekaz, który swoją kreatywnością trafi prosto do serc Twoich odbiorców! Przy wgrywaniu swoich treści – czyli tekstu i grafiki lub wideo do menedżera nie ma problemu – intuicyjny interfejs poprowadzi Cię przez każdy krok!
Już za chwilę Twoja kampania ujrzy światło dzienne! Podsumuj wszystkie swoje ustawienia, sprawdź ich poprawność, popraw to, co Ci umknęło! Kliknij Uruchom kampanię I to wszystko! Czekaj na wyniki, na bieżąco analizuj efekty swojej kampanii i optymalizuj!
Tworzenie własnej kampanii w Internecie może być trudne i wymaga wiele czasu oraz poświęcenia. Nie masz chwili na prowadzenie kampanii, a chcesz pokazać swoją obecność w Internecie? W ZnajdźReklamę.pl stworzymy i przeprowadzimy Twoją skuteczną kampnię online! Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
Napisz maila na adres: agata.borek@adly-blog.pl. Agata przygotuje Ci ofertę szytą na miarę, a nasi specjaliści poprowadzą efektywną kampanię reklamową.
Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą, by przygotować dla Ciebie ofertę szytą na miarę.
Pasjonatka kreatywnej strony marketingu, grafiki oraz malarstwa. W ZnajdźReklamę.pl rozwija swoje skrzydła w mediach społecznościowych i na blogu - jest duszą artysty, która ma głowę pełną pomysłów i nie boi się z nich korzystać. Fanka kreatywnego rozwijania własnych kompetencji i wychodzenia z utartych schematów.
Zobacz wszystkie wpisy autora